Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za radu s běžcem, to by snad ještě zařídit šlo. S tím sbíráním vedle je to horší, to nejde. Ještě zkusím ty parazity, ale nemám to vyzkoušené a je to také dost drahé. Ale třeba by to šlo dlouhodobě využívat

0 0
možnosti
Foto

Mám ještě jednu radu - sbírat i u sousedů. Kdo chce něco vypěstovat, musí obětovat čas. Kombinuji čas a jed (v pastičkách, aby nekontaminoval půdu a aby ho nežral pes či ježek). Výsledek se dostaví asi za tři roky. Už jich mám o hodně méně. Dříve mi také lezli po zdi a po stromech - víte prý proč? Utíkají před větším deštěm.

0 0
možnosti

Kupte si indickeho bezce a mate po slinacich.

0 0
možnosti
Foto

Ty čínské husy jsou na to prý ale skvělé :-))

Jinak článek pobavil a připoměl, že byť letos slimáci nebyli nijak extremní, za chvíli se přihlásí o slovo rýč a hnůj... to bude horší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 723x
Knihu "Panika před úsvitem" je možné stáhnout zde Kdo nechce stahovat, může si přečíst třeba jen anotaci ke knize a hned má jasněji. ......................................................................................................... ... Další mé tvůrčí a podnikatelské aktivity je možné prohlédnout třeba na této stránce, kde prezentuji své ručně vyráběné výrobky... ...Ještě mám své stránky atelieru, které teprve zajíždím přírodní dekorace... .................a nakonec stránky, kam vkládám své články, videa, která mě baví a tak různě... spíše pro zábavu náhodných návštěvníků můj web ZDE