Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Otevřená diskuze...tak ju, máš ji mít :)

1 0
možnosti
Foto

Mám z dřívějška mnoho otevřených prázdných diskuzí. Lepší bylo už je neotevírat, abych někoho náhodou nepřehlédla :)

1 0
možnosti
Foto

Moc ráda jsem Vás četla:-). Sama píšu sice jinak, ale o podobných věcech, jedna knížka se snad v příštím roce dočká alespoň elektronického vydání. Ale sem dávám jen povídky, příběhy na pokračování mají velmi malou čtenost. Mějte se a pišteR^. L.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, bez zpětné vazby je to nepříjemné. Člověk si připadá jako na tržišti, kde lidé proudí okolo, a nikdo se nezastaví u mého stánku. Ale zase to nutí k pravidelnému psaní. Ať se daří s knihami i Vám, ještě jednou dík.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 723x
Knihu "Panika před úsvitem" je možné stáhnout zde Kdo nechce stahovat, může si přečíst třeba jen anotaci ke knize a hned má jasněji. ......................................................................................................... ... Další mé tvůrčí a podnikatelské aktivity je možné prohlédnout třeba na této stránce, kde prezentuji své ručně vyráběné výrobky... ...Ještě mám své stránky atelieru, které teprve zajíždím přírodní dekorace... .................a nakonec stránky, kam vkládám své články, videa, která mě baví a tak různě... spíše pro zábavu náhodných návštěvníků můj web ZDE