Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Otevřu televizi - reklama....Otevřu časopis - reklama...Otevřu internet - reklama...

Bojím se doma otevřít lednici ...

0 0
možnosti
Foto

Přesně toto jsem chtěl nyní napsat. Prohlížeč FireFox stáhnete zdarma a ten vám umožní zúžit obraz po stranách, tedy skrýt reklamu. Nasadíte kurzor na okraj monitoru a obraz posunete do středu.

0 0
možnosti

P47e23t46r 22K92m86í34n38e10k

14. 10. 2014 14:36

Doporučuju si stáhnout prohlížeč Firefox od Mozilly...

0 0
možnosti
Foto

Z těch reklam server žije a možná to, co bylo před tím, už nestačilo pokrýt jeho potřebu. Nevím. Žije ale také z příspěvků čtenářů a jejich návštěvnosti, pro které je zde reklama připravená. Přispěvatelé zde zase mohou zdarma psát a uveřejňovat své práce. "Kolotoč".

0 0
možnosti
Foto

Ano, Celkem mám pro reklamu pochopení, taky bojuji o své chleby :) Jen mě to zaskočilo a mám potřebu se trochu chránit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 723x
Knihu "Panika před úsvitem" je možné stáhnout zde Kdo nechce stahovat, může si přečíst třeba jen anotaci ke knize a hned má jasněji. ......................................................................................................... ... Další mé tvůrčí a podnikatelské aktivity je možné prohlédnout třeba na této stránce, kde prezentuji své ručně vyráběné výrobky... ...Ještě mám své stránky atelieru, které teprve zajíždím přírodní dekorace... .................a nakonec stránky, kam vkládám své články, videa, která mě baví a tak různě... spíše pro zábavu náhodných návštěvníků můj web ZDE