Soňa Tomanová

Knihu "Panika před úsvitem" je možné stáhnout zde Kdo nechce stahovat, může si přečíst třeba jen anotaci ke knize a hned má jasněji. ......................................................................................................... ... Další mé tvůrčí a podnikatelské aktivity je možné prohlédnout třeba na této stránce, kde prezentuji své ručně vyráběné výrobky... ...Ještě mám své stránky atelieru, které teprve zajíždím přírodní dekorace... .................a nakonec stránky, kam vkládám své články, videa, která mě baví a tak různě... spíše pro zábavu náhodných návštěvníků můj web ZDE

Soňa Tomanová

Osobní setkání s démonem alkoholem

Sonikovo deníček s povídkami. Tentokrát o mém setkání s alkoholem, o prvních zkušenostech s alkoholiky a zážitcích s s nimi spojenými...

20.6.2013 v 22:46 | Karma: 9,53 | Přečteno: 677x | Diskuse| Poezie a próza

Soňa Tomanová

Neodvolám, protože jste mě nepřesvědčili. Hrála jsem si na...

MIstra Jana Husa před komunistickým soudem. Samozřejmě jsem to neřekla, ale do své role jsem se docela pěkně položila :) Soníkovo deníček. Zápis čtvrtý. 30.5.2013

31.5.2013 v 13:00 | Karma: 9,44 | Přečteno: 578x | Diskuse| Poezie a próza

Soňa Tomanová

Proč jsem šla málem bručet do chládku

Soníkovo deníček. Zápis třetí. 28.5.2013 ........Protože jsem před pár dny znectila jistý druh lékařů a prý by to mohlo být téměř na žalobu, vzpomněla jsem si jak i já byla kdysi obžalována a dokonce souzena. Že jsem si nepobručela v kriminále, bylo jen díky včasnému zásahu VB. Jeden příslušník mi totiž protiprávně vrazil facku a zároveň mi zabránil spáchat hanebný zločin, za který bych šla bručet nejen natvrdo, ale i na dlouho.

28.5.2013 v 20:44 | Karma: 13,54 | Přečteno: 978x | Diskuse| Poezie a próza

Soňa Tomanová

Mengele je silný příměr, to uznávám.

Patřil ale do kategorie lidí, kteří zde s vysokou pravděpodobností stále jsou a toto je pokračování mého krátkého příběhu o setkání s Mengelem.

26.5.2013 v 3:48 | Karma: 16,75 | Přečteno: 1132x | Diskuse| Poezie a próza

Soňa Tomanová

Chtěla jsem psát něco jiného, ale mé setkání s Mengelem...

nelze prostě přejít, takže má tvorba byla dočasně odkloněna na jinou kolej. Snad se mnoho lidí neurazí, ale mám podezření, že ONI, jsou mezi námi.

25.5.2013 v 20:48 | Karma: 9,35 | Přečteno: 965x | Diskuse| Poezie a próza