Soňa Tomanová

Knihu "Panika před úsvitem" je možné stáhnout zde Kdo nechce stahovat, může si přečíst třeba jen anotaci ke knize a hned má jasněji. ......................................................................................................... ... Další mé tvůrčí a podnikatelské aktivity je možné prohlédnout třeba na této stránce, kde prezentuji své ručně vyráběné výrobky... ...Ještě mám své stránky atelieru, které teprve zajíždím přírodní dekorace... .................a nakonec stránky, kam vkládám své články, videa, která mě baví a tak různě... spíše pro zábavu náhodných návštěvníků můj web ZDE

Soňa Tomanová

Při zabíjení většinou předstírám, že jsem na procházce a pískám si

Samozřejmě nejde o vybíjení lidí ale slimáků. Když se mi poštěstilo a konečně jsem se dočkala vytoužené zahrady, prosekala se džunglí...

21.9.2014 v 23:15 | Karma: 10,06 | Přečteno: 514x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Soňa Tomanová

Prý, kdybych dostala důchod, bylo by to spíše kontraproduktivní...

...řekl mi kdysi můj psychiatr, u kterého jsem se léčila s těžkými úzkostmi. Platí to pro mě stejně jako pro cikány?

21.6.2013 v 20:00 | Karma: 24,31 | Přečteno: 1744x | Diskuse| Společnost

Soňa Tomanová

Posílám ti vzkaz v láhvi

Dnes v noci, v mlhavé zóně mezi sněním a bděním, něco mi řeklo, že mám ti poslat vzkaz v láhvi. Protože zdálo se to býti nesmyslem, trochu jsem se zase probrala a pak opět propadla se hlouběji do fáze snění. Tu láhev na břehu moře jsem však viděla a položila jsem si otázku, k čemu to bude dobré a o čem by ten vzkaz měl být?

19.1.2013 v 21:42 | Karma: 8,96 | Přečteno: 478x | Diskuse| Poezie a próza

Soňa Tomanová

Bůh a volby. Toto není channeling :)

Když Pán Bůh četl blog na idnes už nějaký ten rok, začal mít neodbytný pocit, že lidé v Čechách touží po změně. Chvíli dumal a pak si řekl: „A tak jo, lidé už mají těch svých politiků plné zuby, zkusím jim trochu pomoci se změnami podmínek, snad to pomůže. Kdo to má furt číst a poslouchat? To se nedá dělat věčně, to nedám ani já a to jsem prakticky neomezený.“ A tak podpořil jisté klíčové okamžiky, aby si lidé mohli zvolit alespoň prezidenta, když s volbami komunálními a jinými je to na dlouhé lokte.

18.1.2013 v 21:33 | Karma: 8,22 | Přečteno: 505x | Diskuse| Poezie a próza

Soňa Tomanová

Jak můj pes instinktivně provedl výběr mezi dvěma lejny

Kdepak, k volbám prostě nepůjdu, nemohu. Můj pes by mohl jít, ale na tohle já už nemám.

13.1.2013 v 22:17 | Karma: 19,19 | Přečteno: 1121x | Diskuse| Politika

Soňa Tomanová

Zprasení inteligentního člověka je vždycky na pováženou :)

Malá epizodka všedního i nevšedního dne. Kdyby se Vám stalo něco podobného, zdrhejte jako já.

13.1.2013 v 18:19 | Karma: 13,62 | Přečteno: 1235x | Diskuse| Poezie a próza